رویدادها آرشیو خبر ها
مدیر برنامه های بوفون : می تواند برای دو سال دیگر بازی کند

مدیر برنامه های بوفون : می تواند برای دو سال دیگر بازی کند

شایعات و اخبار همچنان اطراف شماره یک یووه شنیده میشود، پس از متحمل شدن احتمال بازگشت جیجی بوفون درون دروازه آتزوری ها در دو دیدار دوستانه این تیم، حالا نوبت به افزایش احتمال حضور بوفون برای دو فصل اینده در یووه رسیده.

 

سیلوانو مارتینا، مدیر برنامه ای سوپر جیجی با تاکید اینکه هنوز تصمیم نهایی گرفته نشده گفت:

 

هنوز زود است، زمان برای تصمیم و فکر کردن وجود دارد اما اگر او به بازی کردن ادامه دهد به این دلیل است که می خواهد یک نقش تعیین کننده را ایفا کند، من به شخصا شرایط او را خوب می بینم، اگر بخواهد برای دو سال اینده هم بازی کند می تواند، اما ابتدا باید به خودش و شرایط اش بیاندیشد، به ندای درونی اش برای ادامه بازی گوش کند، در این مسیر تنها اوست که باید تصمیم بگیرد می خواهد ادامه دهد یا نه.

 

وی به ارتباط خوب یووه و بوفون نیز اشاره کرد:

 

انتخاب با اوست، با یووه همیشه رابطه و دوستی بسیار خوبی برقرار بوده و هست، اما این جیجی است که باید برای برگشت به تیم ملی و ادامه با یووه تصمیم میگیرد. مطمئن هستم که او با ارامش و دقت پیش می رود، او هر کجا که باشد می خواهد نقش مفیدی داشته باشد، هزاران ایده در سر دارد و باید استفاده کند. ببینید، جیجی در خانواده ای بزرگ شده که ارزش های خانوادگی و ویژگی های انسانی اهمیت زیادی دارند، او به همه احترام می گذارد، همیشه در دسترس هست و بسیار سخاوتمند و درست است. فراموش نمی کنیم که با یووه به سری ب رفت و پیشنهادات خوب و پرسروصدایی را رد کرد.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
طناز احدی مقدم
طناز احدی مقدم«خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: